Wiele osób marzy o własnym biznesie, ale nie wie od czego zacząć. Jedni obawiają się ryzyka, inni wysokich kosztów związanych z rozpoczęciem działalności gospodarczej. Pojawiają się obawy o to, jak zapewnić atrakcyjną ofertę dla klientów w dobie tak silnej konkurencji. Istnieje jednak sposób na rozpoczęcie własnego biznesu z niewielkim wkładem własnym. Sprawdzony i dobrze działający model biznesowy, który realizować można przy wsparciu partnera o wieloletnim doświadczeniu na runku. Przedsiębiorcy z Ukrainy, którzy już prowadzą swoje sklepy w Polsce potwierdzają, że to dobra droga.
Żabka jest bez wątpienia jedną z najpopularniejszych i najbardziej rozpoznawalnych sieci w Polsce. W ramach franczyzy przedsiębiorca otrzymuje możliwość posługiwania się rozpoznawalnym logo, wszechstronną pomoc ze strony franczyzodawcy i dostęp do wieloletniego doświadczenia sieci w branży handlowej. Otrzymuje też lokal, który jest zaadoptowany pod potrzeby sklepu i jest wyposażony w sprzęt, meble oraz towar.
Franczyzobiorca może liczyć na dostawy asortymentu bezpośrednio pod drzwi swojego sklepu, nowoczesne technologie (aplikacja Asystent Żabka, cyberstore, żappka), ułatwiające prowadzenie na co dzień biznesu oraz kompleksowe wsparcie (w tym serwisowe czy IT) ze strony sieci. O kampaniach reklamowych w mediach, akcjach promocyjnych i wyjątkowych produktach nie wspominając.
Franczyza Żabka jest atrakcyjnym pomysłem dla osób o przedsiębiorczym podejściu, zmotywowanych do rozwoju i otwartych na zmiany. Sieć odpowiada na potrzeby franczyzobiorców jak i klientów. Zna rynek i potrafi przewidzieć kierunek rozwoju preferencji konsumentów. Dlatego od pewnego czasu sklepy Żabka otwierane są w również w mniejszych miejscowości. Sieć chce docierać wszędzie tam, gdzie ma szansę poprawić jakość życia lokalnej społeczności.
Żabka oferuje atrakcyjne warunki współpracy dla nowych franczyzobiorców. Każdy przedsiębiorca, który do końca kwietnia 2023 r. otworzy sklep pod szyldem sieci, otrzyma dodatkowe 10 tys. zł na rozwój swojego biznesu. Wystarczy spełnić kilka warunków - m.in. dysponować niewielkim wkładem finansowym wynoszącym ok. 5 tysięcy złotych, przejść proces rekrutacji i zdać egzamin. Przydadzą się też: otwartość i chęć do podejmowania nowych zadań.
Franczyza Żabka jest otwarta dla obcokrajowców, zwłaszcza obywateli Ukrainy. Bliskość terytorialna, języka i kultury sprawia, że nasi sąsiedzi chętnie wiążą swoją przyszłość z Polską, uczą się języka, łatwo nawiązują kontakty i stają się integralną częścią lokalnych społeczności.
Każdy nowy kandydat na franczyzobiorcę musi przejść proces rekrutacji oraz spełnić wszystkie warunki formalne. W przypadku przedsiębiorców o innym obywatelstwie niż polskie, niezbędne jest również zdanie egzaminu potwierdzającego znajomość języka polskiego (sieć zapewnia wsparcie w tym zakresie). Osiągnięcie co najmniej poziomu B2 pozwala na kontynowanie procesu rekrutacji. Po oficjalnym rozpoczęciu współpracy, Żabka kieruje na szkolenia, których zakres pozwala na zdobycie kompleksowej wiedzy m.in.: z zakresu zarządzania własnym sklepem, finansami czy rekrutacji pracowników. O tym, że sieć franczyzowa jest otwarta na obcokrajowców świadczą liczby. Już ponad 200 osób o innym niż polskie obywatelstwie prowadzi swoje sklepy, wśród nich najliczniejszą grupę stanowią obywatele Ukrainy
Nawiązanie współpracy z tak solidnym partnerem biznesowym jak Żabka to szansa na zmianę swojej sytuacji finansowej oraz rozwój osobisty i zawodowy. Franczyzobiorcy, przez cały okres współpracy, mogą brać udział w licznych szkoleniach np. dotyczących obsługi klienta, marketingu czy wspierających ich kompetencje biznesowe. Mogą także korzystać z innowacyjnych rozwiązań technologicznych, które marka rozwija od lat. Aplikacja mobilna Cyberstore ułatwia zarządzanie sklepem, weryfikację stanu zatowarowania, składanie zamówienia oraz sprawdzanie daty przydatności produktów do spożycia, a to wszystko z poziomu smarfona. Z kolei kasy samoobsługowe ułatwiają szybszą obsługę klienta, szczególnie w momencie natężonego ruchu w sklepie, a aplikacja Asystent Żabka pozwala na optymalizację wielu procesów odbywających się w sklepie.
Żabka zachęca klientów do odwiedzin dzięki bogatej ofercie produktowej, niedostępnej w innych sieciach oraz szerokim wachlarzem usług dodatkowych, jak: możliwość nadania i odbioru paczki, opłacenia rachunków. Wyróżnikiem na rynku jest atrakcyjna propozycja pysznych przekąsek na ciepło, w tym uwielbianych przez konsumentów hot-dogów, panini czy aromatycznej, świeżo mielonej kawy, serwowanych w ramach strefy gastronomicznej Żabka Café. Dzięki temu mieszkańcy niewielkich miejscowości mają szansę skorzystać z asortymentu czy usług dotąd niedostępnych w okolicy.
Franczyza Żabka to idealne rozwiązanie dla osób szukających pomysłu na własny biznes w małym mieście. W 2021 r. nowe sklepy powstały w 338 gminach, w tym wiejsko-miejskich i wiejskich, a w 2022 r. logo Żabki pojawiło się pierwszy raz w 154 małych miejscowościach. Dzięki współpracy z siecią można cieszyć się stabilnym przychodem, niskim ryzykiem oraz stałym wsparciem profesjonalistów. Sieć zapewnia perspektywy rozwoju nie tylko franczyzobiorcom, ale ich rodzinom. Liczne benefity takie jak dostęp do prywatnej służby zdrowia czy zniżki w obiektach sportowych, to tylko niektóre zalety. Franczyzobiorcy z niewielkich lokalizacji mają również szansę skorzystać z programu "Auto na start" - w ramach którego mogą otrzymać samochód umożliwiający im sprawne przemieszczanie się między domem a sklepem. Inicjatywa skierowana jest do przedsiębiorców prowadzących Żabki w miejscowościach do 30 tys. mieszkańców, a zamieszkujących w innych lokalizacjach. Kolejną formą pomocy jest tzw. pakiet relokacyjny - czyli comiesięczne wsparcie finansowe od Żabki dla franczyzobiorców, którzy zdecydowali się na przeprowadzkę w celu poprowadzenia placówek w miejscowościach do 50 tys. mieszkańców. Istotną informacją dla tych osób, którzy nie są jeszcze do końca przekonani do swoich umiejętnościach w biznesie, jest zbiorowe ubezpieczenie. "Polisa na biznes", które ogranicza ryzyko niepowodzenia, jakie niesie ze sobą każde prowadzenie działalności gospodarczej.
O tym, że współpraca z siecią Żabka się opłaca świadczą też liczby. Pomiędzy styczniem a majem 2023 r. ponad 77 proc. franczyzobiorców prowadzących swoje sklepy pod szyldem Żabki osiągnęło miesięczny przychód w wysokości co najmniej 24 tys. zł. Warunki wejścia i zakres wsparcia wyróżniają się na tle innych franczyz. Założenie biznesu z Żabką - jest łatwiejsze, niż myślisz.
Więcej na www.franczyza.zabka.pl/ua
Posiadamy ten artykuł również w wersji ukraińskiej, przeczytać można go pod tym linkiem
Materiał promocyjny marki Żabka